هتل تکسیم گونن ترکیه
نوشته شده توسط : elham

هتل تکسیم گونن ترکیه

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره هتل تکسیم گونن ترکیه ، در قلب استانبول ترکیه و در بهترین مکان در میدان تقسیم ترکیه واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها هتل تکسیم گونن ترکیه شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند.
 
 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه

 
هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه  فقط چند قدم با میدان تقسیم  ترکیه و مجیدیک لی ترکیه فاصله دارد. از خدمات این هتل میتوان به پارکینگ و سرویس رایگان اینترنت بی سیم و امکانات فراوان دیگری اشاره کرد.اتاق های هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه به سبک سنتی طراحی شده اند و بزرگ هستند. همچنین هر اتاق مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،حمام مدرن و دسترسی به اینترنت میباشد. این هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه  شامل دو تریا و یک قنادی است همچنین صبحانه هرصبح به صورت سلف سرویس است.دو رستوران در هتل وجود دارند که انواع غذاهای سنتی را سرو می کنند.این هتل هجده کیلومتر از فرودگاه آتاتورک ترکیه فاصله دارد.

 

هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی ترکیه 

 هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی ترکیه ، در شهر آیدین کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است و سه کیلومتر از مرکز شهر ترکیه فاصله دارد. هتل،دارای ساحل اختصاصی و یک استخر سرپوشیده است. همه  اتاق ها دارای تراس رو به چشم انداز زیبای دریا هستند.این هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی ترکیه امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون با گیرنده ماهواره، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی مجهز و تریا دارد. هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی ترکیه دارای سه رستوران است که انواع غذاهای عثمانی ،ایتالیایی، سنتی و دریایی را سرو می کند. همچنین دارای یک حمام سنتی، تفریحات شبانه،دو زمین تنیس، و کلوپ کودکان است. از مکانهای توریستی نزدیک به هتل شهر کایرازلی و پارک ملی دیلک است.و هر دو نیم ساعت با ماشین، تا هتل فاصله دارند. پارکینگ اختصاصی و رایگان در دسترس میهمانان قرار میگیرد.

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه  دارای موقعیت جغرافیایی عالی است. دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر سر پوشیده ، امکانات ورزشهای آبی ،ماساژ ، استخر روباز و سونا  در سایت هتل است.اين هتل زیبا  دارايسیصد و بیست و نه اتاق است.ميهمانان در ورزشهایی مانند تنيس می توانند شرکت کنند.

 

هتل لارا پارک آنتالیا ترکیه

 

هتل لارا پارک آنتالیا ترکیه

 

هتل لارا پارک آنتالیا ترکیهفقط صد متر با ساحل لارای آنتاليا ترکیه فاصله دارد. اتاقهاي هتل لارا پارک آنتالیا ترکیه داراي امکانات رفاهی از قبیل اينترنت بي سيم رايگان و بالكن است و همچنین شامل امکاناتی مانند تلويزيون ماهواره ايي، استخر رو باز، خدمات ماساژ و استخر كودكان، سشوار و دیگر امكانات مدرن نیز است. اتاقها دارای طراحی زیبا و مینی بار نیز می باشند.  رستورانهاي هتل لارا پارک آنتالیا ترکیه انواع غذا هاي بين المللي و سنتي تركي را ارائه میکنند. این هتل تنها هشت كليومتر از فرودگاه آنتاليا و دوازده كيلومتر از مركز شهر آنتاليا ترکیه فاصله دارد.




:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: