نوشته شده توسط : elham

لاک پشت های دریایی کیش

سواحل شنی جزیره کیش به دلیل آرامش و امنیتی که بر آن حکم فرماست  از سالیان دور مکانی مناسب برای آشیانه و لانه گذاری انواع آبزيان به ویژه لاک پشت های دریایی بوده است که همواره برای تغذیه و همچنین تولید مثل به این سواحل می آیند. گردشگران تور کیش نیز هر ساله برای تماشای آن ها خواهند آمد.

درآبهاى ساحلى جزيره بخصوص در نزديكى دماغه غربى و تمام سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره، لاک پشت های دریایی غول پيكری را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. فراوانی لاك پشت ها در آبهاى ساحلى بخصوص درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش به شمار می رود.

 این آب ها و سواحل شنی با ماسه های نرم با شیب ملایم  زیستگاه دو گونه لاک پشت دریایی پوزه عقابی و سبز می باشد. گردشگران می توانند در این تور کیش از این دو گونه بازدید کنند 

لاک پشت های دریایی کیش

لاك پشت هاي سبز  برای تغذیه عمدتا" به آبهاي كيش مي آيند اما لاك پشت هاي پوزه عقابي كه شديدا" در معرض خطر انقراض قرار دارند از اواخر اسفند ماه تا اواسط مرداد ماه براي تخم گذاري به سواحل ماسه اي حفاظت شده به ويژه در جنوب و غرب جزيره مراجعت مي نمايند. این لاک پشت های پوزه عقابی در طول هر فصل بطور متوسط سه بار و با فاصله زمانی 15 روز یک بار تخمگذاری انجام می دهند و لاک پشت های درون تخم 60 تا 70 روز بعد سر از تخم ها بیرون می آورند و به کمک محیط بانان به طرف دریا هدایت می شوند. بچه لاکپشت هایی که چند روزی از تولدشان می گذرد،بیشتر وقت خود را در ساحل های کم عمق و در لابهلای علف ها و جلبک های دریایی می گذرانند و اما لاک پشت های بالغ بسترهای صخره ای و آبسنگ های مرجانی که آشیانه ای امن است را برای زندگی انتخاب می کنند. بچه لاك پشت ها هنگامی که بزرگ می شوند براي تخم گذاري به زادگاه خود برخواهند گشت.

شما گردشگران تور کیش و ساكنين جزيره پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي می توانید در فصل ياد شده و اغلب شب هنگام در زمان تاریکی، به تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس بنشینید و تک تک لحظات زندگی و تکامل این لاک پشت های زیبا را از نزدیک بنگرید.

لاک پشت های دریایی کیش

 همچنین برای حفظ بقای این حیوانات بهتر است چند نکته را یاد آور شویم:

 

1- بهتر است از شنا كردن در مجاورت آن ها و يا دست زدن به آن ها خوددارى كنيم. 
2- از تردد در زيستگاه این لاک پشت ها تردد نکنیم. 
3- در هنگام قايق سواری مراقب لاک پشت هايي که براي تنفس به سطح آب آمده اند باشیم. 
4- از ريختن زباله ها و پسمانده هایمان در دريا خودداري کنيم.
5- به هنگام غواصي لاک پشت ها را تعقیب نکنیم. 
6- از دست زدن به تخم لاک پشت ها و يا برداشتنشان خودداري نماييم.

در کل بهتر است در تور کیش حواسمان به این موجودات دوست داشتنی باشد تا ناخواسته موجب رنجششان نشویم.

لاک پشت های دریایی کیش

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پيست كارتينگ جزیره کیش

كارتينگ ورزشی پر از هیجان و مفرح می باشد که پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است

در جزیره کیش نخستين پيست كارتينگ ايران به طول تقريبي 800 متر و عرض 7 متر ساخته شده است که از بزرگترين پيست هاي خاور ميانه می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. اين پيست روباز، هر ساله پذيراي چندين هزار نفر از علاقمندان و گردشگران تور کیش  مي باشد و ميزبانی اولين دوره مسابقات كارتينگ قهرماني كشور را نیز داشته كه باعث گشته اين رشته ورزشي در ايران به سطح استانداردهاي جهاني نزديكتر شود.

پيست كارتينگ جزیره کیش

کمترکسی پیدا می شود که به کیش سفر کند و از اماکن تفریحی و ورزشی در آن بازدید نکند پيست كارتينگ كيش یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تور کیش میباشد.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پيست كارتينگ جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جت اسکی در آب های جزیره کیش

امکان نداره به کیش سفر کنید و هوس جت اسکی سوارس به سرتون نزنه ! این تور کیش سفری هیجان نگیز به همراه جت اسکی سواری را در آب های دریای آزاد جزیره کیش براتون به ارمغان میاورد. شرايط مطلوب آب و هوايي در طول سال، درياي مناسب و موقعيت جهانگردي كيش سبب شده است كه اين جزيره امكانات تفريحي و ورزش هاي دريايي فراوانی را در خود جاي دهد .از این رو چند نکته ای رو که توی این ورزش حتما باید بهش دقت کنید را یادآوری می کنیم:

 

  1. ظرفيت جت اسکي 2 نفر ميباشد.
  2. به افراد زیر از 20 سال جت اسکي داده نميشود مگر با همراهي مربي کلوپ و يا داشتن همراه بالاي بيست سال.
  3. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
  4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست.
  5. پوشش آقایان باید شلوارک و نهايتا مايو پاچه دار باشد (لطفا همراه خود بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري که کلوپ در اختيار آنان قرار خواهد داد ميتوانند استفاده کنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و تنها به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده کنند.
  6. پر کردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.
  7. پرداخت هزينه جت اسکي و گرو گذاشتن کارت ملي و يا مبلغ يکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده کلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي برای جبران قسمتي از خساراتي که ناشي از عدم توجه اجاره کننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد.)

 

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مقرراتي که اجاره کننده ملزم به رعايت آن ميباشد به شرح زیر است:

  1. رعایت فاصله 100 متری با هرگونه شناور و اسکله و مانع در جهت جلوگیری از بروز حادثه. 
  2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري.
  3. منطقه اي را که مسئول جت اسکي هنگام سوارشدن، جهت راندن برای شما مشخص می کند را بايد دقيقا رعايت کنيد.
  4. حرکات آکروباتيک و دور درجا زدن ممنوع است و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مراكز ورزشي و تفريحات دريايي از ساعت 9 صبح شروع به كار مي كنند و معمولا" تا غروب آفتاب پذيراي شما میهمانان گرامی تور کیش می باشند. 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جت اسکی در آب های جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اگر تابحال غواصی را تجربه نکرده اید و به یادگیری و تجربه کردن آن علاقه مند هستید ما شما را به این تور کیش بی نظیر دعوت می نماییم

غواصي در تور كيش

ريف هاي مرجاني شرق جزيره كيش از  قشنگترین و غنی ترین مناطق و مساعدترين سايتهاي غواصي در كشورمان هستند. غواصي در کل طول سال در جزيره كيش امكان پذير است و سايت هاي كم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد و گردشگران تور کیش ، حتي اشخاص مبتدي که تا بحال این تجربه را نداشته اند بسيار مناسب است همچنين وجود مراكز آموزشي و تفريحي غواصي در كيش، اين جزيره را تبديل به قطب غواصي كشور نموده است.

 سایت بيگ كورال و ژوراسيك پارك

اين دو سايت در شرق جزيره واقع شده  و عمق غواصي در اين مناطق حداکثر 6 تا 8 متر مي باشد. براي دسترسي به اين سايت كه براي اسنوركلينگ، نايت دايو و خصوصاً عكاسي ماكرو زير آب مناسب است، در این تور کیش مي توانيد از مراكز غواصي موجود در جزيره و قايق هاي غواصي استفاده نماييد و يا با اتومبيل به ساحل هتل سيمرغ و از آنجا به سايت بيگ كورال برويد.

 سایت كلبه هور

اين سايت در غربي ترين دماغه جزيره و در مكاني با همين نام قرار دارد. از قسمت ساحل كوچك جنوب آن و يا از طريق پرتگاه صخره اي غرب آن می توانید وارد سایت شوید. عمق اين سايت از شمال به جنوب زیاد می شود و تا 8 متر ادامه خواهد داشت. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 سايت سمبارون

اين سايت كه از جذاب ترین ريف هاي مرجاني در غرب كيش مي باشد بين جزيره كيش و هندورابي قرار دارد. ورود به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه كيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امكان پذير است. فاصله سمبارون تا كيش 10 و تا هندورابي 7 كيلومتر مي باشد. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

جزيره هندورابي

جزيره هندورابي در بيست و سه كيلومتري غرب كيش و حد فاصل بين دو جزيره كيش و لاوان واقع شده است. سراسر آب هاي اطراف اين جزيره از انواع مرجان ها پوشیده شده است.  در حال حاضر ورود به این جزیره تنها با قايق هاي چارتر از جزيره كيش امكان پذير است عمق آن 6 تا 8 متر بوده كه براي اسنور كلينگ و نايت دايو بسيار مناسب است. اما سايت هاي جنوب اين جزيره عميق تر است. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 ساترن كرك

ساترن كرك يا شكاف جنوبي ريفي است كه در 3 مايلي جنوب جزيره واقع گرديده و از شكافي تشكيل شده است كه تا عمق 22 متري نيز ادامه مي يابد.

كشتي يوناني

اين كشتي در غرب جزيره واقع شده  است و عمق غواصي در اين منطقه 4 تا 5 متر مي باشد. ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارك ساحلي مقابل كشتي امكان پذير است. و بازديد از درون اين كشتي نيز از حفره شمالي آن امكان پذير مي باشد. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 كشتي داما

اين كشتي باربري سنگالي در عمق 33 متري آبهاي جنوبي شرق كيش واقع شده است. غواصي در اطراف اين مغروق كه در فاصله 4 مايلي از جزيره به پهلوي راست خود خوابيده نياز به مهارت خاصي نداشته اما جهت ورود به بدنه كشتي، یاد گیری دوره تخصصي كشتي هاي غرق شده الزاميست. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 غواصي در تور كيش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: غواصي در تور كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی تور کیش قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

مطالب مرتبط :
 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی تور کیش خواهد بود.
هتل دیدنیها کیش 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیها کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

نخلستان باغ بهشت کیش

در قرن های گذشته با توجه به گفته های گردشگران و جهانگردان، پرورش نخل یکی از رایج ترین شغلهایی بوده که در جزیره کیش رواج داشته که وجود نخلستان های بسیار در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.

یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش باغ بهشت کیش می باشد این باغ تنها نخلستان باقی مانده از دوره هاي گذشته است این ناحیه دیدنی کیش در غرب محله سفين قرار گرفته و یکی از قشنگترین نخلستان هاي كيش به شمار می رود به خصوص چشم انداز بسیار زیبا ی آن درهنگام غروب آفتاب که هرگز از تماشای آن سیر نخواهید شد

نخلستان باغ بهشت کیش

به ویژه باید خوشحال باشیم، سازمان توسعه ی فضای سبز در دهه های اخیر اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده این سازمان همچنین به سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است یکی از این نخلستان ها به نخلستان طلوع کیش معروف می باشد که دارای طول ۱۵ کیلومتری است. در تور کیش دیدار از این نخلستان های زیبا را از دست ندهید


مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: نخلستان باغ بهشت کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

این مجموعه حیرت انگیز بیشتر از 6 هزار پروانه از 120 گونه متفاوت را در خود جای داده است. این پارک تور مالزی پر از پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون را داراست و در فاصله ده دقیقه ای بخش مرکزی کوالالامپور و در کناره باغ های آبی کوالالامپور واقع شده است. سکونتگاه های بومی  مربوط به جنگل های بارانی با مسیرهایی پر پیچ و خم و زیبا که از کنار گیاهان آبی عبور می کنند، پل های کوچکی در بالای برکه ها و تالاب های آن احداث شده اند، و آبشارها و تالاب خرچنگ آن، همه ی این ها دلایلی هستند که دیدن پروانه ها را تبدیل به امتیاز ویژه ای می کنند که در کنار همه این ها به شما عرضه می شود. یک سری از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند.

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

 این مجموعه شامل گالری حشرات نیز می باشد هشراتی همچون هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی که قطعا تا کنون با آن ها جایی مواجه نشده اید اگر علاقه دارید این حشرات و پروانه های زیبا را برای همیشه نزد خود نگه دارید  در این تور مالزی می توانید از فروشگاه موجود در این پارک، پروانه‌ها و سایر حشرات خشک‌شده را تهییه فرمایید

پارک پروانه کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک پروانه کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 ارتفاعات گنتینگ در مالزی

گنتینگ هایلند ، که ترجمه آن به فارسی بلندی های گنتینگ می شود  مجموعه تفریحی  و تجاری است و از مکان های دیدنی تور مالزی محسوب می شود که بالای کوه های تی‌تی وانسگا در ۴۵ کیلومتری کوالالامپور در ارتفاعی بیش از 1800 متر از سطح دریا قرار دارد. در این ناحیه، گردشگرها می توانند خستگی زندگی شهری را در آرامش طبیعتاز بین ببرند. این گردشگاه، آب و هوای خنک و کوهستانی و امکانات تفریحی متعددی مانند پارک های آبی دارد، به دلیل همین امکانات تفریحی، گاهی اوقات شنیده شده که آنرا لاس وگاس مالزی بنامند.. از کوالالامپور تا بلندی های گنتینگ با ماشین فقط یک ساعت راه است.

سری لیم گوه تونگ شخصیست که برای اولین باردر سال ۱۹۶۴،برنامه ریزی برای پیدایش یک مجموعه تفریحی در بلندی های گنتینگ را انجام داد. وی با توجه به آب و هوای گرمسیری و استوایی کشور مالزی پیش بینی کرد که ساخت چنین مجموعه هایی که امکان اقامت و تفریح را برای گردشگران فراهم بیاورد، طبیعتا بسیار مفید واقع می شود.

وی با همکاری عده ای دیگر و بعدها با همکاری دولت مالزی و سرمایه گزاری تمام اموال شخصی خود در این پروژه توانست در سال ۱۹۷۱ اولین هتل مجموعه ی گنتینگ را با نام هتل گنتینگ افتتاح کند.  بزرگ ترین هتل جهان به نام «نخستین هتل دنیا» در مجموعه تفریحی گنتینگ نام دارد و نام آن در رکوردهای گینس ثبت شده است.

ارتفاعات گنتینگ در مالزی

این هتل ششصد و یک اتاق با امکانات کامل دارد و اتاق ها در دو ساختمان برج مانند قدیمی و جدیدواقع شده اند. گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان است. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد. همچنین شما گردشگران تور مالزی می توانید هیجان زیادی برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ را با استفاده از تله کابین تجربه کنید این تله کابین حدود ۳٫۳۸ کیلومتر طول دارد و بلند ترین و سریع ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی می باشد..  شهربازی ، زمین گلف ، رستورانهای متنوع و برگزاری کنسرت های موسیقی ، نمایش ها و شعبده بازی ، گنتینگ را به یکی از پرطرفدارترین مناطق توریستی در تور مالزی و حتی آسیای جنوب شرقی تبدیل کرده است.


مطالب مرتبط :
 


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: ارتفاعات گنتینگ در مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی
این معبد یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تور مالزی می باشد. در معبد« آرولمیگو سری را جاکالیامان» تا چشم کار می کند همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوارها و سقف ها از شیشه پوشیده شده است. شیشه های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را می زند اما وقتی چشم به این نورها عادت می کند تازه آن هنگام انسان متوجه زیبایی و هنری که درایجاد معبد به کار رفته می شود.ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه در برداشت. این بنای تاریخی در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی واقع شده است. که یکی از معبدهای قدیمی جوهور به شمار می رود.

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

نخستین بار این معبد سال 1923 ساخته شد و در طول گذر زمان کامل شد تا در سال 1991 راهب سری سیناتامبی مسئولیت معبد را از پدر خود گرفت. او تصمیم گرفت این معبد را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا هندی هایی که برای عبادت به آنجا می آیند لذت ببرند. اگرچه کامل کردن معبد کار بسیار سختی بود اما راهب در مدت پنج سال این کار را به اتمام رساند و سال 1996 درهای معبد به روی همگان باز شد.مدتی گذشت تا زمانی که راهب سیناتامبی به تایلند سفر کرد، آنجا بود که او به فکر افتاد تا معبد را به درخشنده ترین و جذاب ترین  شکل ممکن تزئین کند. او در طی این سفر معبدی را دید که از دور می درخشد و وقتی به معبد نزدیک شد متوجه شد که سردر آن را با شیشه تزئین کرده اند، آن زمان بود که تصمیم گرفت معبد خود را با شیشه تزئین کند.از این رو این معبد تبدیل به یک معبد شیشه ای شد که 90 درصد آن از موزائیک های شیشه ای رنگارنگ ساخته شده است که حتما نظر شما میهمانان تور مالزی را جلب می کند.در تزئین این معبد از 300 هزار قطعه شیشه قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید استفاده شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بای ویو پنانگ مالزی

هتل بای ویو تور مالزی یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره پنانگ می باشد این ریزورت در راستای ساحل Batu Ferringhi واقع شده و می توانید نظاره گر منظره ای از دریا یا تپه های سرسبز  باشید این مجموعه شامل یک استخر فضای باز، سالن ورزشی ، سالن زیبایی و ماساژ نیز می باشد از هتل تا شهر Georgetown که در لیست میراث جهانی ثبت شده با ماشین حدود 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پنانگ نیز حدود 45 دقیقه  فاصله می باشد.

هتل بای ویو پنانگ مالزی

 

اتاق های این هتل دارای اتاق نشیمن جداگانه می باشند و از تجهیزاتی مانند حمام خصوصی، تلویزیون، یخچال کوچک، چای و قهوه ساز و امکانات اتوی لباس بهره مندند. یک کتابخانه، زمین تنیس و فعالیت های تفریحی ورزشی مانند دوچرخه سواری، شیرجه زنی و ماهیگیری هم در آن برای گردشگران تور مالزی فراهم گردیده است.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل بای ویو پنانگ مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ فاصله دارد.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

هتل کاپتورن ارکید در خط ساحلی Tanjung Bungah  قرار گرفته و ساختمان آن عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل گردشگران تور مالزی می توانند نظاره گر دریا باشند. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

این هتل تور مالزی شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مهمانان می توانند از سالن ورزشی استفاده نمایند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد،  رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

موزه یخی استانبول

موزه یخی استانبول اولین موزه یخی اروپا و اولین موزه یخی دنیا در اقلیم معتدل و گرم استانبول است

یکی از معماران این موزه یخی  آقای اد رود السون می باشد به گفته ایشان این موزه یک موزه یخی معمولی نیست و تماشای آن شگفت انگیز خواهد بود . یخهای این موزه از کشور سوئد و مگاپول استانبول جمع آوری شده و دارای دمای 5 درجه زیر صفرمی باشد و 365 روز سال باز است . در این موزه یخی 34 هیکل جالب و کشتیهای ویکینگ به طول 7 متر و یک خانه ویکینگ نیز طراحی شده است اما تم آن هر 6 ماه تغییر میکند.

 موزه یخی استانبول

جالب اینجاست که این موزه جذاب تور استانبول شما را به دیدن و لذت بردن در فصل بهار از زمستان دعوت میکند. همچنین دیدن تصاویر زیبا از جانداران، تجربه قطب شمال ، نوشیدن کافه و آب میوه در ظروف یخی و عبور از تونلهای یخی زیبا و بررسی وقایع ورود ویکینگها به استانبول را امکان میدهد.

 این موزه مساحتی بالغ بر 1400 م.م داشته و برای دیدن آن لباسهای اسکیمویی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد

موزه یخی استانبول

 
مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه یخی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. گردشگران تور استانبول می توانند از آرامگاه ایشان نیز بازدید کنند.

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران تور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جزایر پرینسس دریای مرمر در تور استانبول

 بیشتر افرادی که تور استانبول را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر می باشد که همچون مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

 وقتی که شما در منطقه اورآسیایی شهر استانبول هستید، یعنی همان قسمتی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر نگاه کنید مجموعه جزایری را می بینید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 جزایر پرینسس دریای مرمر در تور استانبول

جزایر دریای مرمره که از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور استانبول از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی استانبول باشد.

مصالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر در تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک متانیک استانبول

پارک متانیک که در منطقه بایرام اوغلو داریجا واقع شده است یکی دیگر از مکانهای تفریحی و زیبای تور استانبول است که فضای آرام و دلنشینی دارد. این پارک با شهر استانبول سی و هشت کیلومتر فاصله دارد. دارای باغ با پرندگان گوناگون و زیبا و گیاهان متنوع نیز می باشد که از سراسر جهان در این پارک وجود دارد. به علاوه دارای رستورانها و گردشگاههای گوناگون نیز هست.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک متانیک استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک آبی مارینه در استانبول

پارک آبی مارینه در استانبول در منطقه بیوک چکمه استانبول قرار گرفته است . منطقه بیوک چکمه استانبول که  جزو منطق نوساز استانبول می باشد در بخش اروپایی استانبول واقع شده و از مرکز  شهر  حدود یک ساعت فاصله دارد . این پارک آبی استانبول شامل استخر بزرگ و سرسره های متعدد می باشد ، علاوه بر آن استخر ویژه کودکان و  رستوران جهت صرف غذا نیز وجود دارد. می توانید در این تور استانبول یک روز کامل از صبح تا بعد از ظهر در آکوا پارک مارینه وقت بگذرانید و اطمینان داشته باشید این تور استانبول برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی مارینه در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا کمتر از 2 کیلومتر تا میدان تکسیم و تقریبا 21 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. دسترسی فوق العاده به مترو نیر از دیگر فواید آن برای مسافران تور استانبول به شمار می آید یعنی از درب هتل که خارج شوید بعد از 11 الی 12 قدم به پله های مترو خواهید رسید . این هتل 5 ستاره که از هتل های شیک و مدرن استانبول می باشد در سال 2005 ساخته شد و حدود 170 اتاق کاملا مجهز دارد.

هتل رامادا پلازا استانبول

همچنین در قسمت بام این هتل مجلل استخری زیبا ساخته شده که یک کافی شاپ نیز در مجاورت آن قرار دارد. میهمانان تور استانبول در این هتل میتوانند آرامش مطلق را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و با  ماساژدرمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند به علاوه سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما تهییه گردیده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده هتل به یک حمام ترکی نیز مجهز است.

هتل رامادا پلازا استانبول

قسمت ناهارخوری هتل نیز به سبک عثمانیان تزئین شده  و می توانید غذاهای ترکیه ای و بین المللی را در رستوران فاخر پانچالدی میل کنید.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیهمی باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور ترکیه می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. از نام رستوران کاملا پیداست که اکثر غذاهای آن گریل شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیهاستانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. به مسافران تور ترکیه که غذای گریل شده دوست دارند پیشنهاد می کنیم که به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهی متنوع و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران لوکانتامایا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران چانگا استانبول

 

تور ترکیه رستوران چانگا

رستوران چانگا از بهترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 2007 به عنوان بهترین رستوران جدید این شهر برنده جایزه شد. این جایزه به دلیل دکوراسیون منحصر به فرد و زیبای رستوران چانگا به آن تعلق گرفت. این رستوران چهارمین رتبه را در بین بهترین رستوران های استانبول را دارد. رستوران چانگا در منطقه تکسیم و در ساختمان نوا قرار دارد. محیط و فضای این رستوران بسیار زیبا و شگفت انگیز است.مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند حتما به این رستوران که دارای منوی غذایی بسیار متنوع و مخلوطی از غذاهای بین المللی و ترکی است , سر بزنند و از میل کردن غذاهای خوش مزه آن لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران چانگا

 

تور ترکیه رستوران چانگا



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران چانگا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران کی یی ترکیه استانبول

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبولاست که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اسکوترهای زیر دریایی کیش

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریایی کیش یکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

به اطلاع مسافران تور کیش علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکوترهای زیر دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بولینگ در کیش

 

تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگجدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیشو مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بولینگ در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور کیش آب و هوای کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و مسافران تور کیش در این فصل سرد می توانند با خیالی راحت به جزیره زیبای کیش سفر کنند آنگاه متوجه می شود که کشور عزیزمان واقعا شگفت انگیز است که در یک زمان قسمتی از کشور سرد و برفی و قسمت دیگر گرم و مرطوب است.دمای ساانه کیش به صورت میانگین 26.6 درجه سانتی گراد می باشد. آب و هوای جزیره کیش بیشتر تحت تاثیر توده های است که از سمت شمال غربی و جنوب کشور وارد می شوند. به طور کلی این جزیره خشک و کم باران است و بارندگی های آن بیشتر در ماه های زمستان آن هم به صورت رگباری می باشد. تابستان های جزیره کیش گرم و طولانی است و رطوبت بسیار بالایی دارد که گاهی به 100% هم میرسد و زمستان های آن نیز کوتاه و ملایم است و در زمستان دمای آن شاید به زیر 10 درجه هم نرسد. بنابراین مسافران تور کیش خوب است بدانند که بهترین زمان برای سفر به کیش فصل زمستان و از ماه دی تا فروردین می باشد. زیرا در این زمان هوای جزیره کیش به قدری لطیف و دوست داشتنی است که اگر به آنجا بروید دوست دارید مدت طولانی در جزیره بمانید.

تور کیش آب و هوای کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درجه هوای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

درباره کیش

تور کیش نقشه جزیره کیش

در اثر حرکات متوالی صفحات عظیم قاره ها حدود 200 میلیون سال پیش و فشاری که آن ها روی هم می آوردند چین خوردگی ها و کوه هایی را پدید آورده و باعث شد که شبه جزیره عربستان همراه با صفحه های قاره افریقا به سمت شمال حرکت کند. بعد از میلیون ها سال این شبه جزیره از افریقا جدا شد و به آسیا متصل گردید. فشار ناشی از حرکات صفحات از سمت جنوب غربی به کشورمان ایران وارد شد. این فشارها باعث چین خوردگی های بزرگی در این قسمت از فلات ایران گشت و رشته کوه های زاگرس را پدید آورد که از شمال غربی تا جنوب شرقی امتداد دارد. بیشترین ارتفاع رشته کوه های زاگرس را قله دنا در بویراحمد با 4409 متر ارتفاع دارد که در اثر پدیده کوه زایی پدید آمده است.ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به سمت خلیج فارس به تدریج کاهش یافته و در نهایت در اعماق آب های خلیج همیشه فارس به صورت چین خوردگی های کوچک پنهان شده است. جزیره کیشحدود 200 سال قبل و دیگر جزیره های تنگه هرمز در خلیج فارس سازه های رشته کوه های زاگرس و تاقدیس های این چین خوردگی ها می باشند. مسافان تور کیش لازم است بدانید که کیشبه منای تیر دان یا ترکش است زیرا وقتی در ارتفاعات اطراف آن قرار میگیرید مانند تیر به نظر می رسد. گفته می شود که نام قدیمی جزیر کیشکیان بوده. کیان از سلسه کیانیان گرفته شد زمانی که کیکاووس به فارس رفت و در سیراف فرود آمد.

تور کیش نقشه جزیره کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور کیش هتل سان رایز

هتل سان رایز کیشیک هتل 3 ستاره است که متشکل از 4 طبقه می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 - 3 خوابه وجود دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی و دیدنی کیش واقع شده است و تنها پنج دقیقه با مراکز خرید و 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. از جذابیت های هتل سان رایز کیش این است که اکثر اتاق های آن به سمت دریای نیلگون خلیج همیشه فارس است. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از دیدن چشم انداز زیبای آن و تماشا کردن خلیج فارس هنگام طلوع آفتاب لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور کیش هتل سان رایز

از دیگر عواملی که زیبایی این هتل را دو چندان می کند رنگ بندی متنوع اتاق ها در طبقات مختلف است که بسیار جالب , جذاب و دلنشین است. هتل سان رایز روبروی بازار پردیس 2 و در نوار سیاحتی قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , پارک کودکان , پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده , اینترنت در لابی و اتاق ها , کافی نت و... اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از این امکانات به طور رایگان بهره مند شوند.

تور کیش رستوران هتل سان رایز



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سان رایز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

تور کیش هتل دیدنی ها

هتل دیدنی ها یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد. این هتل متشکل از ویلاهای بسیار زیبا , لوکس و مدرن می باشد. ویلاهای هتل دیدنی ها در ساحل جزیره  زیبای کیش قرار دارند و همین امر باعث شده است که چشم انداز فوق العاده زیبایی از خلیج همیشه فارس را داشته باشد تا مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند از دیدن منظره زیبای ساحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به رستوران معروف آن یعنی رستوران دیدنی ها اشاره کرد که دارای محیطی آرام می باشد. مهمانان عزیز می توانند غذای مورد علاقه خود را به همراه شنیدن موسیقی زنده نوش جان کنند. این رستوران به دلیل داشتن منوی متنوع , غذاهای لذیذ و دل چسب و از همه مهمتر محیط آرام و زیبا و پخش موسیقی زنده باعث جلب مسافران و مهمانان دیگر هتل ها شده است. مسافران تور کیش اگر می خواهند سفری به یاد ماندنی به همراه میل کردن غذاهای لذیذ را تجربه کنند هتل دیدنی ها کیش و یا حداقل رستوران این هتل را از دست ندهند.

تور کیش هتل دیدنی ها

 

تور کیش هتل دیدنی ها



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنی ها کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبایکیشمی باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

تور کیش هتل دیدنی ها

هتل دیدنی ها یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیشمی باشد. این هتل متشکل از ویلاهای بسیار زیبا , لوکس و مدرن می باشد. ویلاهای هتل دیدنی ها در ساحل جزیره  زیبای کیش قرار دارند و همین امر باعث شده است که چشم انداز فوق العاده زیبایی از خلیج همیشه فارس را داشته باشد تا مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند از دیدن منظره زیبای ساحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به رستوران معروف آن یعنی رستوران دیدنی ها اشاره کرد که دارای محیطی آرام می باشد. مهمانان عزیز می توانند غذای مورد علاقه خود را به همراه شنیدن موسیقی زنده نوش جان کنند. این رستوران به دلیل داشتن منوی متنوع , غذاهای لذیذ و دل چسب و از همه مهمتر محیط آرام و زیبا و پخش موسیقی زنده باعث جلب مسافران و مهمانان دیگر هتل ها شده است. مسافران تور کیش اگر می خواهند سفری به یاد ماندنی به همراه میل کردن غذاهای لذیذ را تجربه کنند هتل دیدنی ها کیشو یا حداقل رستوران این هتل را از دست ندهند.

تور کیش هتل دیدنی ها

 

تور کیش هتل دیدنی ها



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنی ها کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی

 

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

دبی از لحاظ معماری و عمران به یکی ازشاهکارهای دنیا تبدیل شده است و روز به روز طرح های جدیدتر و جالب تری را برای ساخت و ساز در دست میگیرد. در دبیعجیب ترین و جالب ترین برج ها و هتل ها , زیباترین و شگف انگیز ترین ساختمان ها ساخته میشود و این ها باعث جلب توجه توریست ها می گردد. ورود توریست به هر کشور یا شهری به اقتصاد آن کشور کمک می کند و یکی از دلایل خوب بودن اقتصاد دبی ورود همین توریست ها به آنجا می باشد.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی که در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از دیگر عجایب دبیاست. این پل یک مایل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر این روی این پل قوسی 12 لاین برای عبور وسایل نقلیه وجود دارد و در وسط آن نیز یک ایستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبی هرگز دیدن این پل قوسی عجیب و در عین حال زیبا و جالب را از دست ندهید.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

برج شبیه هلال ماه در دبی

 

تور دبی برج شبیه هلال ماه

برجی که شبیه هلال ماه است جدیدا در دبیساخته شده است. ساخت اینگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهانی دبی شده است. این برج فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بار دیگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. این برج در شب زیر نور مهتاب زیبایی خود را به طور شگفت انگیزی به رخ می کشد.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

به مسافران تور دبی پیشنهاد می کنیم که دیدن از این برج خارق العاده را از دست ندهند زیرا یکی از زیباترین و جالب ترین برج های دنیا می باشد که در دبیساخته شده است.

تور دبی برج شبیه هلال ماه



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج شبیه هلال ماه در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین رستوران های دبی

 

***************************************************

 

1.رستوران فرانسوی دبی (La petite Maison) 

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

یکی از بهترین رستوران های دبی همین رستوران La Petite Maisonمی باشد که در میان مسافران تور دبی و حتی مردم دبی بسیار طرفدار دارد. این رستوران غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند همین امر باعث جلب توجه گردشگران شده است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

جالب است بدانید که دفترچه رزرو این رستوران در اکثر مواقع پر است و این به خاطر غذاهای بی نظیر آن می باشد. آشپزخانه رستوران La petite Maison سبزیجات خود را مثل نخود فرنگی , ریحان , کیک پنیر , صدف , گوجه و... را از مواد تازه و فصلی تهیه می کند و برای مهمانان خود غذایی لذیذ با مواد غذایی تازه سرو می کند و این از دیگر ویژگی های خوب این رستوران است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

قیمت های این رستوران از هزار درهم برای هر 2 نفر آغاز می شود. مسافران تور دبی غذاهای لذیذ فرانسوی این رستوران را از دست ندهند.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

 

 

2.رستوران ژاپنیدبی(Zuma)

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

از دیگر رستوران هی خوب دبی رستوران ژاپنی آن به نام Zuma می باشد. غذاهای این رستوران علاوه بر لذیذ بودن ظاهر زیبایی هم دارند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران ژاپنی جای مناسبی برای کسانی است از غذا خوردن نهایت لذت را می برند و به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند. رستوران ژاپنی Zuma در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بود.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران غذاهای خود را با طعمی بی نظیر و فوق العاده در ظروفی جالب و عجیب که باعث جلب توجه مهمانان هم می شود سرو می کند. آشپزخانه این رستوران در طبقه پایینی آن می باشد. مسافران تور دبی که غذاهای ژاپنی دوست دارند حتما به این رستوران سر بزنند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

 

3.رستوران ترکیبی دبی (table 9 , Nick & Scott)

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

رستوران ترکیبیدبی از بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

4.رستوران ژاپنی دبی(Okku)

 تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

رستوران ژاپنی okku دبی از رستوران های خاص و الی شهر دبی است.شهری که دارای انواع مارک ها و برندهای معروف است باید هم چنین رستوران های خاص و مطرحی در جهان دشته باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

کسانی که این رستوران را ساختند و افتتاح کردند ریسک بزرگی کردند چون تصمیم گرفتند که در شهری به این گرمی در این رستوران برای مردم غذاهای ژاپنی مثل سوشی سرو کنند اما به دلیل بی نظیر بودن کار آشپزهای آن با شکست مواجه نشدند و رستوران آنها یعنی رستوران okku در زمره بهترین رستوران های دب



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران های زیبای دبی

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

یکی از رستوران های جالب دبی المنتهی نام دارد که در یک ارتفاع 200 متری واقع شده است که منظره ای زیبا از دبی را مقابل چشما نشما نمایش می دهد و مسافران تور دبی که قصد رفتن به این رستوران را دارند میتوانند با آسانسور شیشه ای به آن دسترسی پیدا کنند.

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

رستوران المنتهی نیز با یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود. از دیگر رستوران های جالب دبی رستوران المحاره به معنای صدف می باشد. مسافران تور دبی با یک زیر دریایی شبیه سازی شده می توانند وارد آن شوند. در این رستوران آکواریوم های بزرگی از جنس اکریلیک و با شیشه هایی به ضخامت 18cm وجود دارد.در این آکواریوم حدود 1 میلیون لیتر آب وجود دارد.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

رستوران المحاره جزو 10 رستوران برتر دنیا می باشد. این رستوران ها در هتل برج العرب قرار دارند. مسافران تور دبی جالب است بدانند که هتل برج العرب متشکل از 60 طبقه و ستون بندی های آن تا عمق 40 متری دریا می باشد. لازم به ذکر است که برج العرب از برج ایفل بلندتر است اما از برج ایمپایر استیت امریکا تنها 60 متر کوتاه تر است. تمام تجهیزات آن مانند پرده ها , سیستم تهویه , چراغ ها و... فقط با یک دکمه فعال می شوند.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

مسافران تور دبیبدانند که تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل است و هر سوئیت دارای یک لپ تاپ , پرینتر و اسکنر مجزا می باشد و مسافران عزیز می توانند ببینند که چه کسی پشت در اتاقشان است.

 

تور دبی هتل برج العرب

 

تور دبی هتل برج العرب

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های زیبای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

درهم دبی

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درهم دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آب و هوای دبی

The weather in Dubai

آب و هوای دبیبه صورت گرمسيری می باشد ، فصل تابستان بسیار داغ و مرطوب و فصل زمستان دبی ملايم می باشد. در کشور امارات متحده عربی بارندگی بسیار نادر می باشد و بیشتر در ماه های زمستان بارندگی وجود دارد. درفصل  زمستان بیشتر طوفان شن وجود دارد و  میانگین دمای هوا در فصل تابستان 33 درجه سانتی گراد  و در فصل زمستان 17 درجه سانتی گراد می باشد  .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب و هوای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()